Hoe de Scanproblemen van een HP-Printer op te Lossen?

Is uw HP-printer gestopt met scannen en kunt u uw werk niet afmaken? Moet het dan rustig aan doen en maak u helemaal geen zorgen, want wij hebben uw oplossing in deze blog.
Om problemen met de scankwaliteit op te lossen, moet u deze blog tot het einde doorlopen en deze website hier bekijken hp Klantenservice Nederland. U zult zeker de problemen binnen een mum van tijd hebben opgelost. Volg de gegeven stap-voor-stap methode voor betere resultaten.

Scanproblemen van een HP-Printer op te Lossen

  • Volg de onderstaande stappen als u het probleem alleen tegenkomt wanneer u afdrukt via uw computer.
  • Het eerste wat u moet doen, is de glasplaat van de printer, onder het scannerdeksel en ook binnen in de documentinvoersleuf schoonmaken. Omdat er vingerafdrukken, stof of vlekken kunnen zijn, is dit ook de reden voor het ontbreken van een juiste scan die de lijnen en kleurbanden op de afdrukpagina kan veroorzaken. Let op: Zorg ervoor dat u de reiniging alleen uitvoert met een zachte, pluisvrije doek en alleen met een glasreinigingsspray.
  • Om de printer te kunnen reinigen, moet u de printer uitschakelen en ook volledig loskoppelen. Til vervolgens het scannerdeksel op.
  • U moet nu wat glasreiniger op de zachte doek spuiten en vervolgens voorzichtig het scannerglas, de witte achterkant onder het scannerdeksel, de glazen strook en ook de witte strook onder het deksel afvegen, zorg ervoor dat u schoonmaakt het is allemaal droog.
  • Opmerking: zorg ervoor dat u, zoals aanbevolen door onze specialist, de spray niet rechtstreeks op het glas of aan de onderkant van het deksel van de scanner gebruikt.
  • Nadat u klaar bent met reinigen, sluit u de scannerklep en sluit u de voedingskabel opnieuw aan op het stopcontact. Vervolgens kunt u de printer aanzetten.
  • Nu om te controleren of het probleem is opgelost, moet u enkele originele documenten in goede staat zonder defecten of vlekken plaatsen en vervolgens een afdruktaak naar de printer geven.

Nou, we hopen gewoon dat je succesvol bent geweest met het proces? En als het probleem aanhoudt, moet u onze hulplijn onmiddellijk bellen op hp klantenservice +31-202159953. We verzekeren u dat u meteen de oplossing krijgt.

Bron